Home > Descrierea proiectului

Descrierea proiectului

Activităţile proiectului

A1 - Managementul implementarii proiectului

  • Intalniri si consultări ale echipei de management cu reprezentanţii primariei
  • Definitivarea planului detaliat de implementare
  • Infiintarea comisiilor de evaluare pentru achizitiile publice

A2 - Activitatea de achizitii publice se refera la subcontractare unor categorii de servicii si achizitie de bunuri. 

A3 – Campania  de promovare a produselor  turistice specifice din Jilava

  • Realizarea  si difuzarea unui videoclip de promovare a produselor turstice specifice din Jilava
  • Crearea si actualizarea permanenta unui portal web bilingv de promovare a produselor turistice
  • Promovare online a produselor turistice specifice 
  • Realizare si distributie  materiale de promovare 
  • Publicitate Outdoor

A4 – Activităţi de marketing  a produselor turistice din Jilava

  • Elaborare studiu de marketing
  • Proiectare,construire si amenajare stand de prezentare pentru targurile de turism
  • Actiuni de participare la targurile de turism in tara
  • Activitati de marketing direct

A5- Activitate de informare şi publicitate

  • Anunturi de presă
  • Conferinte de presă
  • Organizarea de evenimente culturale şi artistice specifice

A6 - Activitatea de  monitorizare şi evaluare interna

A7 - Raportarea finala

A8 – Auditul financiar al proiectului